classic car
 
دو شنبه 8 / 4 / 1392برچسب:, :: 15:2 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

فورد F-150 نسخه ترمور(Tremor)، اولین کامیون وانتی است که مجهز به فناوری اکوبوست می باشد، این موضوع علاقه مندان زیادی را به دنبال دارد زیرا بیشتر مردم آمریکا و دیگر نقاط جهان که شغلشان با وانت سروکار دارد به دنبال وانتی با کارایی بالا و پاک هستند.

2014 Ford F-150 Tremor

ادامه مطلب ...
پنج شنبه 6 / 4 / 1398برچسب:, :: 22:44 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

خبر ورود اولین آونتادور قرمز رنگ (یا شایدم نارنجی سوخته) به پایتخت مثل یک بمب خبری بود که بلافاصله ترکش هایش به همه جای شهر رسید؛ از ستادهای انتخاباتی گرفته تا میادین میوه و تره بار . . . !

Photo by gozarmovaghat.com

ادامه مطلب ...
جمعه 5 / 4 / 1392برچسب:, :: 11:53 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

همان طور که می‌دانید مردم آمریکا علاقهٔ زیادی به خودروهای سنگین از جمله تمام چرخ متحرک‌ها دارند و شاید کمتر پیش بیاید که خانواده ای در آمریکا یک خودرو تمام چرخ متحرک نداشته باشد.کلاس کراس اوور یا اس یو وی هم از آن دسته از کلاس‌های پرطرفدار آمریکایی‌ها می‌باشد.امروزه الویت انتخاب یک خودروی تمام چرخ متحرک(4WD) قیمت و مصرف سوخت آن است و بعد به قدرت،گشتاور و… بر می‌گردد.به هر حال با ما در این مقاله همراه باشید تا 10 خودروی تمام چرخ متحرک کارآمد و ارزان بازار آمریکا را به شما معرفی کنیم.

Jeep Grand Cherokee SRT



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 16788
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1